+38 (067) 299-70-48
+38 (067) 837-58-58
+38 (067) 551-85-88
+38 (066) 198-42-08
+38 (063) 593-45-26
Заказать звонок
Російська Українська

Категории
Поиск товара:
Не нашли нужное?

Гарантії

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?
Отримуючи товар перевіряйте його цілісність і комплектність!
Повернення та заміна товару.
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики та заводське маркування.
Гарантійне обслуговування товару.
модель;
серійний номер;
гарантійний термін;
дата продажу товару.
Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації виробу.
У яких випадках гарантійне обслуговування не надаються?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:
порушено збереження гарантійних пломб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне знос або вичерпання ресурсу;
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій ;

На які товари надається гарантія?

Продукція, придбана в магазині "Ukrelectro", продається з офіційною гарантією виробника.

Всі товари забезпечуються гарантійною підтримкою від 6 до 36 місяців, згідно з сервісною політикою компанії-виробника. Гарантійний термін зазначено у описі кожного товару. Щоб отримати сервісну підтримку купленого товару, будь ласка, зберігайте гарантійний купон виробника або гарантійний талон нашого магазину.

Отримуючи товар, перевіряйте його цілісність і комплектність!

Повернення та заміна товару.

  • Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
  • Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.
  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Ви можете обміняти або повернути товар у нашому офісі, маючи при собі паспорт, власне виріб та повний комплект документів до нього.

Гарантійне обслуговування товару.

Гарантійне обслуговування здійснюється у сервісних центрах Виробника, адреси яких вказані у гарантійному талоні. Також Ви можете надіслати товар нам у повній комплектації та приклавши до нього гарантійний талон у якому має бути зазначено:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації виробу.

У яких випадках гарантійне обслуговування не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарнтійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові ушкодження, причинні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

 

Интернет магазин электро- и бензоиструмента Ukrelectro, улица Маршала Гречка, 9, Киев, Украина +38 (067) 299-70-48 +38 (067) 837-58-58 +38 (067) 551-85-88 +38 (066) 198-42-08
+38 (063) 593-45-26