Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
Продукція, придбана в магазині "Ukrelectro", продається з офіційною гарантією виробника.
Всі товари забезпечуються гарантійною підтримкою від 6 до 36 місяців, згідно з сервісною політикою компанії-виробника. Гарантійний термін зазначено у описі кожного товару. Щоб отримати сервісну підтримку купленого товару, будь ласка, зберігайте гарантійний купон виробника або гарантійний талон нашого магазину.
Отримуючи товар, перевіряйте його цілісність і комплектність!
Повернення та заміна товару.
- Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
- Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
- Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Ви можете обміняти або повернути товар у нашому офісі, маючи при собі паспорт, власне виріб та повний комплект документів до нього.
Гарантійне обслуговування товару.
Гарантійне обслуговування здійснюється у сервісних центрах Виробника, адреси яких вказані у гарантійному талоні. Також Ви можете надіслати товар нам у повній комплектації та приклавши до нього гарантійний талон у якому має бути зазначено:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації виробу.
У яких випадках гарантійне обслуговування не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- неправильно заповнений гарнтійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження, причинні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;